Volviendo a la carga

2 04 2011

Bueno después de casi un mes sin actividad debido al retraso de la fecha de finalización y del alto nivel de saturación que todos tendremos entre el chollo, TFM y demás menesteres de nuestra agitada vida cotidiana, voy a retomar el blog a ver si alguien se anima a seguir subiendo información y completando el “resumen” de la pestaña de Estrategia Red de Reservas que un buen día empezamos.

Voy a subir aquí una carta que pasó por nuestros emails hace un tiempo enviada por Seve y que quiero postear desde entonces. Es una carta enviada desde al cofradía de Lira a la Consellería del Mar por motivo de la retirada del sistema de vigilancia de la reserva.

Estimada Sra Conselleira do Mar,

Quero expresarlle a miña preocupación pola situación que se aveciña en relación coa Reserva Mariña de Interese Pesqueiro ” Os Miñarzos” de Lira e Ría de Cedeira. Estas reservas naceron có obxectivo de protexer e favorecer a rexeneración dos recursos pesqueiros, de impulsar a pesca e o desenvolvemento sostible e de conservar a flora e a fauna do medio mariño e a súa diversidade. De feito, estas reservas mariñas de interese pesqueiro foron noticia en todo o mundo. Os propios pescadores foron os impulsores da súa creación, os que reivindicaron o seu traballo e os seus produtos e os que crearon numerosos proxectos pioneiros en España como o de ofrecer pescado e marisco de consumo responsable a toda a Península e Baleares a través da Fundación Lonxanet. Pero souben que o día 17 de marzo finalizará o contrato do servizo de vixianza da reserva mariña Os Miñarzos e Ría de Cedeira, e as confrarías de pescadores expresaron a súa preocupación porque, de momento, non teñen constancia de que exista unha alternativa. Ao parecer, a Consellería de Pesca decidiu non renovar o contrato coa empresa que se encarga de vixiar as reservas debido ao elevado custo do servizo.

Considero que de non se renovar, se poñerá en perigo o traballo e os esforzos realizados nos últimos anos. Abonda un período de tempo curto sen vixilancia para que este esgotamento se produza.

Por este motivo, pregamos á Xunta que busque outras estratexias e medidas para a vixilancia da reserva mariña de interese pesqueiro, non só para protexer o gran valor ecolóxico que posúen, senón o interese de tantos pescadores artesanais que despois de sufrir a marea negra do Prestige, souberon reinventarse, unirse e traballar duro para escapar da crise pesqueira que afrontaba o sector.

Por todo iso pídolle urxentemente que restitúa o sistema de vixianza das Reservas Pesqueiras mencionadas, para evitalo furtivismo e permitir que perdure un exemplo de coxestión que tan bós resultados está a dar.

No sé también va a pasar lo mismo en Cedeira ni cuánto presupuesto se destina o destinaba, aunque soy consciente de que bastante, quizás demasiado, se ve que la Xunta está haciendo recortes excesivos para todo y para todos menos para sus propios bolsillos.

Camilo sp.


Acciones

Information

One response

2 04 2011
camilosp

Por cierto, colgué también unos enlaces en la pestaña de Legislación de los Decretos de Creación de las Reservas Gallegas. Era bueno encontrar cuánto presupuesto se destina a la vigilancia de éstas.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s




A %d blogueros les gusta esto: